Find svar på de mest stillede spørgsmål

Top 20

1. Hvad er forsendelsestiden?
Alle varer bestilt inden kl 16 på hverdage afsendes samme dag. Leveringstiden afhænger af den valgte forsendelsesmåde: Generelt om forsendelser: Rettidig levering forudsætter at Post Danmark eller GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for ...
2. Hvornår afsendes mine varer?
Alle varer bestilt inden kl 16 på hverdage afsendes samme dag. . Når varerne er pakke på lageret afsendes en e-mail med faktura samt en e-mail med forsendelsesoplysninger på forsendelsen. Pakker sendt med GLS samt Post Danmark Pakkepost kan spores via dette link, så du se, hvor pakken befinder sig.
3. Bytning af en vare
Det er let at bytte hos BabyGear.dk. Ønsker du varen byttet til en anden vare bestiller du blot den nye vare på BabyGear.dk - og husk vi har FRI Fragt på alle bestillinger. Returvaren sender du til os. Du kan downloade returseddel direkte fra din leveringsmail og du skal blot skrive til kundeservice@babygear.dk og oplyse dit ordrenummer - så modtager du en mail med link til et returlabel til download og udprint. Benytter du dette fortrykte returlabel får du nem og ...
4. Returnering af en vare
Det er let at returnere en vare hos BabyGear.dk. Du kan downloade returseddel direkte fra din leveringsmail. Vi tilbyder billig forsikret returfragt med GLS. Anvender du GLS returlabel modregner vi kun dkk 39,- fra værdien af dine returvarer. Du sætter blot labelen på pakken og indleverer den til én af de 700 GLS Pakkeshops (find evt. nærmeste på gls.dk). Du skal blot sende en e-mail til kundeservice@babygear.dk indeholdende teksten "Send Returlabel ", så sender de en e-mail med et ...
5. Retunering af en gave - Kan jeg få pengene overført til min konto
Har du fået varen som gave bedes du skrive ordrenummer, navn og evt. telefon nr. på personen du har fået gaven af, samt dine egne kontakt oplysninger, navn og email; på retursedlen du sender retur sammen med varen. Så fremsender vi returbeløbet på gavekort.
6. Jeg har modtaget en forkert vare
Hvis at du skulle være så uheldig at have modtaget en forkert skal du reklamere indenfor rimelig tid, dvs. hurtigst muligt efter at du har opdaget fejlen. Dette kan du gøre på telefon 36 94 96 99 eller ved at sende en e-mail til kundeservice@babygear.dk
7. Min vare var defekt ved modtagelsen
I henhold til købeloven har du to års reklamationsret. Reklamationsretten gælder kun hvis du har brugt varen på almindelig og forsvarlig vis og ikke selv forvoldt skade på varen eller anvendt den fejlagtigt. Hvis at du skulle være så uheldig at have modtaget en beskadiget vare skal du reklamere indenfor rimelig tid, dvs. hurtigst muligt efter at du har opdaget fejlen. Ofte kan vi løse reklamationen ud fra et billede, så vent med at sende varen retur til du har kontaktet os. ...
8. Hvornår afsendes mine varer?
Alle varer bestilt inden kl 16 på hverdage afsendes samme dag. Når varerne er pakke på lageret afsendes en e-mail med faktura samt en e-mail med forsendelsesoplysninger på forsendelsen. Pakker sendt med GLS samt Post Danmark Pakkepost kan spores via dette link, så du se, hvor pakken befinder sig. Ved varer, som ikke er på lager fremgår afsendelsestidpunktet på BabyGear.dk. Når du bestiller varen kan du således se, hvornår varen ...
9. Jeg har ikke modtaget min pakke
Hvis din pakke er sendt med GLS eller som Post Danmark pakkepost, har vi sendt en track and trace kode til dig, så du kan følge din pakke. Hvis denne track and trace kode ikke giver dig den ønskede information, vil vi bede dog kontakte os på telefon 36 94 96 99 eller på email kundeservice@babygear.dk. Vi vil så hjælpe dig med at spore din pakke. Er din pakke sendt som maxibrev eller maxibrev økonomi, kan forsinkelsen skyldes, at posten ikke har kunne aflevere pakken i postkassen. ...
10. Leveringsmetoder
Hos babyGear.dk kan du vælge mellem følgende leveringsmetoder: Afhentning: Alle varer kan afhentes uden omkostninger på adressen Smedekærvej 33, 2770 Kastrup. Vores åbningstider er hverdage kl. 9 - 16. Du modtager en e-mail når dine varer er klar til afhentning men du er også velkommen til at komme før det, så finder vi dine varer til dig når du er her GLS Erhverv: Få dine varer leveret til en erhvervsadresse f.eks din arbejdsplads. Vejledende udbringningstid: 1 dag ...
11. Jeg har ændringer til min ordre
Så længe en vare ikke er afsendt kan du uden problemer lave ændringer til din bestilling! Vi kan sagtens lave ændringer i en bestilling så længe det samlede ordrebeløb ikke øges. Ønsker du at fjerne varer fra din bestilling trækker vi blot et mindre beløb (pengene trækkes først, når varerne afsendes). Der kan dog aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. Det er din sikkerhed ved at handle på Internettet. Du kan sagtens få flere varer med i din ...
12. Julegaver - bytning og returnering til den 8. januar
Du kan bytte eller returnere varer købt fra 1. november til 24. december, helt frem til den 8. januar. Vi bytter gerne varen til en anden vare, eller overfører beløbet til gavemodtagerens bankkonto ved returnering. Med alle leveringer medsendes returseddel samt fortrykt returlabel - nemt og bekvemt.
13. Hvordan pakker i varerne?
Hos BabyGear.dk pakkes alle varer omhyggeligt, så der ikke sker transportskader. Under pakningen bliver der også taget hensyn til at kunden skal bortskaffe minimal emballage efter endt udpakning - derfor anvender vi Fill-pak pakkepapir i stedet for skumfyld og anvender sikkerhedsposer så vidt det er muligt. Alle vores papkasser er FSC®-certificerede papkasser. FSC-mærket er din garanti for ansvarlig skovhugst samt forbedrede levevilkår for lokalbefolkningen i nogle af verdens fattigeste ...
14. Kan jeg få sendt varerne til en anden modtageradresse?
Ja, vi sender gerne varerne til en anden modtageradresse. Når du indtaster navn og adresse oplysninger til fakturaen ved kassen, kan du samtidig angive en anden modtageradresse. Du fjerner blot markeringen i feltet "Levering til samme adresse", så kan du indtaste den ønskede leveringsadresse.
15. E-mail svar når du fortryder eller reklamerer
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en e-mail når vi har modtaget varen. I e-mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
16. Børn og unge under 18 år
Du skal være fyldt 18 år for at handle på babygear.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.
17. Sådan handler du hos BabyGear.dk
For at foretage et køb på babygear.dk skal du igennem 5 trin. 1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen. 2. Indtast dine personlige oplysninger 3. Vælg forsendelses/betalingsmåde 4. Godkend vores forretningsbetingelser 5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet
18. E-Mærket og Trustpilot
1. E-mærket Babygear.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline. 2. Trustpilot Anbefalinger er den bedste metode, hvis du som kunde vil danne dig et indtryk af en virksomhed. Hvis du spørger kunderne, får du et ærligt svar. Trustpilot er en hjemmeside som samler anmeldelser på alle slags virksomheder, fra virksomhedens kunder. Virksomheden har ikke indflydelse på disse anmeldelser. Dermed kan du som ...
19. Nyhedsbrev - Tilmeld og afmeld
Tilmeld dig BabyGear.dk's nyhedsbrev nederst på siden og modtag gode tilbud, nyheder og konkurrencer. Nyhedsbrevet udsendes max. én gang om ugen. Din e-mail adresse bliver hos os og du kan nemt afmelde nyhedsbrevet igen ved at klikke på afmelde linket nederst i nyhedsbrevet.
20. Hvad betyder det at BabyGear.dk er E-Mærket?
BabyGear.dk er godkendt af E-mærket, som er den danske mærkningsordning for sikker nethandel. Bag e-mærket står Forbrugerrådet, Dansk Erhverv, DI, FDIH, HK, Dansk IT og Finansrådet. E-mærket er med dig som kune hele vejen – både før, under og efter en nethandel, og e-mærkets jurister kontrollerer løbende BabyGear.dk, så du er sikker på, at BabyGear.dk altid lever op til lovgivningen og til e-mærkets særlige forbrugerbeskyttende krav. Skulle du få brug for hjælp sidder ...
21. Pickup Kastrup / Afhentning i Kastrup
Du har muligheden for selv at afthente dine bestillinger her hos os. Det kalder vi en "Pickup Kastrup" og det kan lade sig gøre alle hverdage fra kl 9 til 16, hvilket giver dig otte timer til at kigge forbi vores faciliteter. For at afhentning af din ordre overhovedet kan lade sig gøre, er det vigtigt, at du er opmærksom på, at de valgte varer er på lager. Det vil fremgå af lagerstatus på det valgte produkt, der skal vise "På lager - Bestil før kl 16, så afsender vi i ...

Emner

  • Betaling og sikkerhed
    1. Hvordan kan jeg betale?
    Vi er godkendt af Nets/Teller og modtager alle gængse danske og internationale betalings- og kreditkort. Du kan også vælge at betale ved kontooverførsel til vores bankkonto eller elektronisk fakturering for offentlige institutioner (EAN). Danske betalings- og kreditkort Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron Mastercard, Mastercard Direct, Maestro, American Express, JCB, Internationale betalings - og kreditkort Maestro (international), Mastercard (international), Visa/Electron ...
    2. Hvornår hæves beløbet på mit betalingskort?
    Når du afgiver en bestililng på BabyGear.dk, vil dit betalingskort blive autoriseret, og du modtager en ordrebekræftelse på e-mail hvori vi bekræfter at din ordre er afgivet. Pengene bliver først trukket på dit betalingskort når varen er afsendt. Hvis dit kort ikke bliver autoriseret, bliver beløbet ikke hævet, og du vil straks modtage en besked på skærmen om at betalingen mislykkedes. Du vil blive bedt om at vælge en anden betalingsmåde.
    3. Sikkerhed
    Betaling varetages af Epay, som er en af de førende leverandører af betalingsløsninger i Danmark. Hvis du køber på internettet regelmæssigt, har du sikkert betalt via Epay før. Vi benytter en hostet betalingsløsning som Epay fordi det sikrer os, at de seneste sikkerhedskrav fra kortudstedere og -indehavere bliver implementeret centralt. Det betyder at din sikkerhed som kunde til enhver tid er sikret, og at du kan sove trygt om natten velvidende at transaktionen altid bliver opdateret ...
  • Pakning af varer
    1. Hvordan pakker i varerne?
    Hos BabyGear.dk pakkes alle varer omhyggeligt, så der ikke sker transportskader. Under pakningen bliver der også taget hensyn til at kunden skal bortskaffe minimal emballage efter endt udpakning - derfor anvender vi Fill-pak pakkepapir i stedet for skumfyld og anvender sikkerhedsposer så vidt det er muligt. Alle vores papkasser er FSC®-certificerede papkasser. FSC-mærket er din garanti for ansvarlig skovhugst samt forbedrede levevilkår for lokalbefolkningen i nogle af verdens fattigeste ...
  • Reklamation
    1. Jeg har modtaget en forkert vare
    Hvis at du skulle være så uheldig at have modtaget en forkert skal du reklamere indenfor rimelig tid, dvs. hurtigst muligt efter at du har opdaget fejlen. Dette kan du gøre på telefon 36 94 96 99 eller ved at sende en e-mail til kundeservice@babygear.dk
    2. Min vare var defekt ved modtagelsen
    I henhold til købeloven har du to års reklamationsret. Reklamationsretten gælder kun hvis du har brugt varen på almindelig og forsvarlig vis og ikke selv forvoldt skade på varen eller anvendt den fejlagtigt. Hvis at du skulle være så uheldig at have modtaget en beskadiget vare skal du reklamere indenfor rimelig tid, dvs. hurtigst muligt efter at du har opdaget fejlen. Ofte kan vi løse reklamationen ud fra et billede, så vent med at sende varen retur til du har kontaktet os. ...
  • Leveringstid
    1. Hvornår afsendes mine varer?
    Alle varer bestilt inden kl 16 på hverdage afsendes samme dag. Når varerne er pakke på lageret afsendes en e-mail med faktura samt en e-mail med forsendelsesoplysninger på forsendelsen. Pakker sendt med GLS samt Post Danmark Pakkepost kan spores via dette link, så du se, hvor pakken befinder sig. Ved varer, som ikke er på lager fremgår afsendelsestidpunktet på BabyGear.dk. Når du bestiller varen kan du således se, hvornår varen ...
    2. Jeg har ikke modtaget min pakke
    Hvis din pakke er sendt med GLS eller som Post Danmark pakkepost, har vi sendt en track and trace kode til dig, så du kan følge din pakke. Hvis denne track and trace kode ikke giver dig den ønskede information, vil vi bede dog kontakte os på telefon 36 94 96 99 eller på email kundeservice@babygear.dk. Vi vil så hjælpe dig med at spore din pakke. Er din pakke sendt som maxibrev eller maxibrev økonomi, kan forsinkelsen skyldes, at posten ikke har kunne aflevere pakken i postkassen. ...
  • Ombytning og returnering af varer
    1. Bytning af en vare
    Det er let at bytte hos BabyGear.dk. Ønsker du varen byttet til en anden vare bestiller du blot den nye vare på BabyGear.dk - og husk vi har FRI Fragt på alle bestillinger. Returvaren sender du til os. Du kan downloade returseddel direkte fra din leveringsmail og du skal blot skrive til kundeservice@babygear.dk og oplyse dit ordrenummer - så modtager du en mail med link til et returlabel til download og udprint. Benytter du dette fortrykte returlabel får du nem og ...
    2. Returnering af en vare
    Det er let at returnere en vare hos BabyGear.dk. Du kan downloade returseddel direkte fra din leveringsmail. Vi tilbyder billig forsikret returfragt med GLS. Anvender du GLS returlabel modregner vi kun dkk 39,- fra værdien af dine returvarer. Du sætter blot labelen på pakken og indleverer den til én af de 700 GLS Pakkeshops (find evt. nærmeste på gls.dk). Du skal blot sende en e-mail til kundeservice@babygear.dk indeholdende teksten "Send Returlabel ", så sender de en e-mail med et ...
    3. Retunering af en gave - Kan jeg få pengene overført til min konto
    Har du fået varen som gave bedes du skrive ordrenummer, navn og evt. telefon nr. på personen du har fået gaven af, samt dine egne kontakt oplysninger, navn og email; på retursedlen du sender retur sammen med varen. Så fremsender vi returbeløbet på gavekort.
    4. Julegaver - bytning og returnering til den 8. januar
    Du kan bytte eller returnere varer købt fra 1. november til 24. december, helt frem til den 8. januar. Vi bytter gerne varen til en anden vare, eller overfører beløbet til gavemodtagerens bankkonto ved returnering. Med alle leveringer medsendes returseddel samt fortrykt returlabel - nemt og bekvemt.
  • Forsendelse
    1. Hvad er forsendelsestiden?
    Alle varer bestilt inden kl 16 på hverdage afsendes samme dag. Leveringstiden afhænger af den valgte forsendelsesmåde: Generelt om forsendelser: Rettidig levering forudsætter at Post Danmark eller GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for ...
    2. Hvornår afsendes mine varer?
    Alle varer bestilt inden kl 16 på hverdage afsendes samme dag. . Når varerne er pakke på lageret afsendes en e-mail med faktura samt en e-mail med forsendelsesoplysninger på forsendelsen. Pakker sendt med GLS samt Post Danmark Pakkepost kan spores via dette link, så du se, hvor pakken befinder sig.
    3. Leveringsmetoder
    Hos babyGear.dk kan du vælge mellem følgende leveringsmetoder: Afhentning: Alle varer kan afhentes uden omkostninger på adressen Smedekærvej 33, 2770 Kastrup. Vores åbningstider er hverdage kl. 9 - 16. Du modtager en e-mail når dine varer er klar til afhentning men du er også velkommen til at komme før det, så finder vi dine varer til dig når du er her GLS Erhverv: Få dine varer leveret til en erhvervsadresse f.eks din arbejdsplads. Vejledende udbringningstid: 1 dag ...
    4. Jeg har ændringer til min ordre
    Så længe en vare ikke er afsendt kan du uden problemer lave ændringer til din bestilling! Vi kan sagtens lave ændringer i en bestilling så længe det samlede ordrebeløb ikke øges. Ønsker du at fjerne varer fra din bestilling trækker vi blot et mindre beløb (pengene trækkes først, når varerne afsendes). Der kan dog aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. Det er din sikkerhed ved at handle på Internettet. Du kan sagtens få flere varer med i din ...
    5. Modtager jeg Track & Trace på pakken?
    På alle forsendelser sendt med GLS Erhverv, GLS Privat, GLS Pakkeshop eller Post Danmark Pakkepost modtager du, når varerne er pakket på lageret, en e-mail med et link, så du kan følge forsendelsen. Du vil først kunne se data på forsendelsen efter forsendelsen er blevet scannet første gang hos GLS eller Post Danmark, hvilket typisk sker omkring kl 19.
    6. Hvad er telefonnummeret til GLS
    Har du spørgsmål til din pakke sendt med GLS kan du kontakte GLS på telefon 76 33 11 00.
    7. Kan jeg få sendt varerne til en anden modtageradresse?
    Ja, vi sender gerne varerne til en anden modtageradresse. Når du indtaster navn og adresse oplysninger til fakturaen ved kassen, kan du samtidig angive en anden modtageradresse. Du fjerner blot markeringen i feltet "Levering til samme adresse", så kan du indtaste den ønskede leveringsadresse.
    8. Pickup Kastrup / Afhentning i Kastrup
    Du har muligheden for selv at afthente dine bestillinger her hos os. Det kalder vi en "Pickup Kastrup" og det kan lade sig gøre alle hverdage fra kl 9 til 16, hvilket giver dig otte timer til at kigge forbi vores faciliteter. For at afhentning af din ordre overhovedet kan lade sig gøre, er det vigtigt, at du er opmærksom på, at de valgte varer er på lager. Det vil fremgå af lagerstatus på det valgte produkt, der skal vise "På lager - Bestil før kl 16, så afsender vi i ...
  • Afhentning - Få dine varer med det samme
    1. Afhentning af varer hos BabyGear.dk i Kastrup
    Du er altid meget velkommen til at afhente din bestilling direkte hos BabyGear.dk i Kastrup. De ønskede varer bestilles på BabyGear.dk og du vælger "afhentning" som leveringsmåde. Din ordre straks ekspederes på lageret og varerne kan derfor afhentes 20 minutter efter du har afgivet din bestilling. Vi har åbent alle hverdage kl 9-16. BabyGear.dk Smedekærvej 33 2770 Kastrup Tlf +4536949699
  • Bestilling på BabyGear.dk
    1. E-mail svar når du fortryder eller reklamerer
    Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en e-mail når vi har modtaget varen. I e-mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
    2. Børn og unge under 18 år
    Du skal være fyldt 18 år for at handle på babygear.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.
    3. Sådan handler du hos BabyGear.dk
    For at foretage et køb på babygear.dk skal du igennem 5 trin. 1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen. 2. Indtast dine personlige oplysninger 3. Vælg forsendelses/betalingsmåde 4. Godkend vores forretningsbetingelser 5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet
    4. E-Mærket og Trustpilot
    1. E-mærket Babygear.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline. 2. Trustpilot Anbefalinger er den bedste metode, hvis du som kunde vil danne dig et indtryk af en virksomhed. Hvis du spørger kunderne, får du et ærligt svar. Trustpilot er en hjemmeside som samler anmeldelser på alle slags virksomheder, fra virksomhedens kunder. Virksomheden har ikke indflydelse på disse anmeldelser. Dermed kan du som ...
    5. Hvad betyder det at BabyGear.dk er E-Mærket?
    BabyGear.dk er godkendt af E-mærket, som er den danske mærkningsordning for sikker nethandel. Bag e-mærket står Forbrugerrådet, Dansk Erhverv, DI, FDIH, HK, Dansk IT og Finansrådet. E-mærket er med dig som kune hele vejen – både før, under og efter en nethandel, og e-mærkets jurister kontrollerer løbende BabyGear.dk, så du er sikker på, at BabyGear.dk altid lever op til lovgivningen og til e-mærkets særlige forbrugerbeskyttende krav. Skulle du få brug for hjælp sidder ...
  • Nyhedsbrev
    1. Nyhedsbrev - Tilmeld og afmeld
    Tilmeld dig BabyGear.dk's nyhedsbrev nederst på siden og modtag gode tilbud, nyheder og konkurrencer. Nyhedsbrevet udsendes max. én gang om ugen. Din e-mail adresse bliver hos os og du kan nemt afmelde nyhedsbrevet igen ved at klikke på afmelde linket nederst i nyhedsbrevet.